niedziela, 12 marca 2017

Daj się poznać.. W ostatniej chwili!

Uff - jestem w konkursie, otwieram blog!

Pana Macieja poznałem poprzez przypadkowe trafienie na jego vloga.. Oczywiście spodobały mi się jego materiały, a kto ogląda ten wie, że często przewijał się tam temat konkursu Daj Się Poznać.. Niby mnie to zainteresowało, ale ciągle odkładałem na później sprawdzenie szczegółów. Zapadła mi jedynie w pamięć data - 12 marca, koniec zapisów.

Nadchodzi ten dzień i co? Zonk! 23:50 - przypomniało mi się! Szybko wchodzę na formularz zgłoszeniowy - cholercia, trochę długi - no nic, trzeba pisać. Niestety zawiesiłem się na linku do bloga.. Przecież ja nie prowadzę JESZCZE bloga! Pozostało mi wybrać najłatwiejszą drogę, szybkie utworzenie bloga, kopiowanie linków, pot z czoła spływa... Wybiła północ, wiedziałem, że sam jestem sobie winny, czasu mało ale nie musiałem tyle zwlekać.. No trudno.

Z drugiej strony, co mi szkodzi wysłać formularz. JEST! Dostaje mail z potwierdzeniem zgłoszenia.. Udało się! Jestem zapisany! ;)

Dziś szkoła, a jeszcze tyle rzeczy do zrobienia... Obiecuję lepiej przygotować mój profil "za dnia". :)

#DSP2017

1 komentarz:

  1. Gratuluję wyczucia czasu, najważniejsze, że udało Ci się na czas przypomnieć o konkursie i zdążyć się zarejestrować. Ja tez dość późno dołączyłam, bo właśnie wczoraj i podziwiam, że udało Ci się w przeciągu 10 min wymyślić projekt, opisać go i założyć bloga (jeszcze trzeba pomyśleć, jak on ma się nazywać). Życzę udanej zabawy oraz programowania. :)

    OdpowiedzUsuń